به گزارش «نود اقتصادی»، حیدر مستخدمین حسینی، معاون اسبق بانک مرکزی اظهار داشت: ارزیابی کارکرد مجلس دهم و همچنین دولت فعلی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی، شرایط اقتصادی، تصمیمات اقتصادی و قوانین مصوب از سوی مجلس حاکی از آن است که هم دولت دوازدهم و هم مجلس دهم بدترین دولت و مجلس بعد از انقلاب بوده‌اند.

معاون اسبق بانک مرکزی افزود: ارزیابی کارکرد مجلس دهم و دولت دوازدهم در زمینه‌های اقتصادی و قوانین مصوب حاکی از آن است که این دولت و مجس بدترین دولت و مجلس بعد از انقلاب بوده‌اند.

وی بیان کرد: در 4 سال گذشته دولت به دلایل مختلف کارنامه قابل قبولی دریافت نکرده است، این دولت تمام نگاه خود را بر برجام متمرکز کرد و انتظار معجزه از برجام را داشت به همین دلیل دست از تغییرات در حوزه اقتصادی برداشت و اقتصاد را رها کرد ضمن اینکه با تصمیم در مورد افزایش قیمت بنزین اشتباه تاریخی خود را انجام داد و البته متعاقب این تصمیم اشتباه؛ اعلام کرد که تغییر قیمت بنزین موجب افزایش قیمت‌ کالا و خدمات نمی‌شود.

حیدر مستخدمین حسینی گفت: متاسفانه خبرهای خوبی هم از بودجه 99 نمی‌شنویم و در مجموع باید گفت همکاری دولت و مجلس در حوزه اقتصاد در ضعیف‌ترین دوران خود قرار گرفت و آثار نامطلوب این وضعیت بر عدم رضایت مردم خود را نشان داد.