یک هفته پس از عزل پرسروصدای "نظرعلی صلاحی‌نژاد" از کرسی مدیریت عاملی شرکت بیمه ملت، اکنون گزارش شده که در خلال یکسال مدیریت او بر این شرکت، دستکم ۶۰ نفر از کارکنان از سمت خود برکنار شده و در عوض در همین بازه زمانی ۱۲۲ نفر هم جذب این شرکت بیمه‌ای شده‌اند.

نظرعلی صلاحی‌نژاد مدیرعامل قبلی شرکت بیمه ملت، دوشنبه هفتم بهمن ماه سال جاری از سمت خود عزل شد و گفت که کسانی که شایعه رفتن او را ساخته‌اند به خدا واگذارشان می‌کند!

صلاحی نژاد آذر ماه سال قبل به سمت مدیرعاملی شرکت بیمه ملت منصوب شده بود.


بیشتر بخوانید: آیا همسر متهم امنیتی سرپرست بیمه ملت میشود؟


بررسی‌های «نود اقتصادی» نشان می‌دهد که نظرعلی صلاحی‌نژاد در مرداد ماه سال گذشته به همراه سعید قاهری به عنوان شرکای جدید وارد موسسه حقوقی و وکالت و داوری ایرانیان پوشش درآمده‌اند و دست بر قضا در واپسین روزهای فروردین ماه سالجاری هم هر دوی آنها از صندوق موسسه مورد اشاره خارج شده‌اند.

سعید قاهری در حال حاضر مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت بیمه ملت است.

جدای از پرداختن بیشتر به شیوه مدیریت صلاحی‌نژاد بر شرکت بیمه ملت در طول یکسال گذشته، گفته می‌شود که در یک هفته اخیر "امین احمدیان" معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت در تلاش بوده تا از طریق لابی‌های خود، مدیریت عاملی این شرکت را از آن خود کند.

امین احمدیان، همسر بهاره هدایت از متهمان امنیتی فتنه سال  ۸۸ است که سابقه چندین سال سابقه زندانی شدن را نیز دارد.
احمدیان در مواضع همسرش با وی همراه بوده و بارها در همین زمینه با رسانه‌های ضدانقلاب و معاند مصاحبه کرده است.

از امین احمدیان در سایت بیمه مرکزی، به عنوان عضو هیات مدیره شرکت بیمه ملت یادشده حال آنکه  در سایت کدال و روزنامه رسمی هیچ اشاره‌ای به عضویت او در هیات مدیره شرکت بیمه ملت نشده که این امر نشان می‌دهد نهاد ناظر تا چه حد نسبت به بروز رسانی سایت بیمه مرکزی عقب مانده است.

امین احمدیان در حال حاضر، معاون بازاریابی و فروش شرکت بیمه ملت است. بعد از رفتن صلاحی‌نژاد درحال حاضر، داود قاسم‌پور دیزجی نایب‌ رییس هیات‌مدیره سرپرستی این شرکت  را برعهده دارد.

باید دید که تکلیف مستاجر جدید (مدیرعامل) آتی این شرکت چه زمانی روشن خواهد شد. اگر چه شنیده های خبرنگار «نود اقتصادی» حاکیست امین احمدیان در روزهای اخیر بشدت در حال لابی است تا مدیرعامل شود، اتفاقی که در صورت وقوع، بیمه ملت را به سیاسی ترین بیمه کشور تبدیل خواهد کرد.