اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، این شرکت موفق شد از رتبه 87 در سال گذشته به رتبه 83 در سال 98 ارتقا یابد و در سال گذشته نیز از رتبه 97 به 87 ارتقا یافته بود.‌‌

این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاری و با استناد به صورت های مالی تائید شده و ارزش افزوده ، میزان دارایی و اشتغالزایی ، سودآوری و ارزش بازار انجام می گیرد.

امسال نیز ضمن اعلام مهمترین نتایج رتبه بندی بنگاه های اقتصادی و ارائه گزارشی از وضعیت رشته های مختلف کسب و کار در کشور از شرکت های پیشرو و شرکت های دارای رتبه های ویژه تقدیر به عمل آمد.

بیست و دومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان  IMI 100 با حضور مقامات ارشد کشور، نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع و معاون ، مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌ها و اساتید و صاحب نظران حوزه مدیریت و اقتصاد و جمع کثیری از فعالان و خبرگان صنعت، تولید، خدمات و تجارت برگزار شد.

گفتنی است؛ سازمان مدیریت صنعتی هر ساله اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران می نماید. این رتبه بندی که 500 شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاههای اقتصادی و گروه های صنعتی (رشته های مختلف کسب و کار) گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود.