علی ساری در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، اول دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رحمانی فضلی با اشاره به آیین‌نامه هیأت وزیران مصوب 25 آذر ماه 97 درباره شهرهای بیش از یک میلیون نفر گفت: این آیین‌نامه درباره انتصاب مدیران در کلانشهرها است، دلیل تخلف در انتصاب این مدیران چیست؟ آیا شما برای انتصاب این افراد نیز تحت فشار هستید.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: عزیمت شما از تهران به اهواز برای تقدیر از مدیرانی بود که 5 روز آب را در خانه‌های مردم رها کردند، آیا می‌دانید برخی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه اینجانب زیر آب رفتند و خانه‌های آنها ویران شده است؛ نمک بر زخم مردم نپاشید.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: برای تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی برای ساماندهی آب و فاضلاب اهواز اقدامات اساسی انجام گرفت اما باید مشخص شود اعتبارات تخصیص یافته گذشته در کدام بخش از آب و فاضلاب اهواز هزینه شده است.

وی خطاب به نوبخت افزود: حوزه انتخابیه اینجانب صددرصد منابع به دست آمده را به خزانه واریز می‌کند اما تنها 46 درصد از این اعتبارات به استان باز می‌گردد که با این اعتبار نمی‌توان مشکل چندانی از منطقه حل کرد، ملی باشید و بخشی فکر نکنید.