اخبار شرکتها- به گزارش شستا رسانه؛ در نشست‌ شورای راهبردی شرکت‌های تابعه صدر تامین، محمد رضوانی‌فر مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا)، با اشاره به دوره مالی گذشته و وضعیت بودجه گفت: عملکرد تجمیعی مجموعه بدون احتساب عملکرد شرکت صنایع ذوب آهن اصفهان، سود خالص رشد 200 درصدی در 6 ماهه سال 98 داشته است.  رضوانی‌فر اضافه کرد: علی‌رغم تمامی افزایش‌هایی که در هزینه‌های مختلف تولید داشته‌ایم حاشیه سود ناخالص و فروش از 28 درصد به 41 درصد و سود خالص فروش از 19 درصد به 32 درصد رسیده است. این اعداد در مقایسه با سود صنایع مشابه بالاتر است. او با اشاره به گزارش‌های 8 ماهه شرکت های تابعه صدر تامین و با بیان اینکه لازم است در بحث فروش مقداری و تولید مقداری تلاش بیشتری صورت گیرد افزود: باید تلاش و کمک کنیم آنچه که در بازار تعهد کرده‌ایم که برآیند عملکرد مجموعه است، محقق شود.
رضوانی‌فر ادامه داد: لازمه تحقق تعهدات نسبت به بازار، تحقق همه آن مواردی است که در بودجه پیش بینی کرده‌ایم.
معرفی بازنشستگان متخصص برای استفاده از توانمندی و تجربه آنها 
غلامرضا سلیمانی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با اشاره به افزایش سود مجموع شرکت ها در سالجاری و بیان اینکه باید کارنامه عملکرد شرکت‌ها مورد بررسی قرار گیرد و نکات مثبت و منفی آن جمع بندی شود، گفت: EPS دو برابری که به سهامداران وعده داده ایم را رصد کنید تا محقق شود.
سلیمانی از مدیران شرکت ها خواست ضمن بررسی عملکرد 8 ماهه، شرکت های تابعه باید تمام تلاش خود را معطوف به تحقق برنامه و بودجه سال آینده کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین همچنین اضافه کرد: شرکت هایی که افزایش سرمایه دارند تا ماه آینده آن را مصوب و نهایی کنند تا در کمیته سرمایه گذاری بررسی شود و برای شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) فرستاده شود. ضمن اینکه باید دستورالعمل مورد نظر شستا را نیز دراین زمینه رعایت کنند.
غلامرضا سلیمانی با درخواست از مدیران عامل شرکت ها برای پرداخت به موقع  بدهی های معوق و جاری تصریح کرد: مدیران در محیط کارخانجات حضور فعال داشته باشند و همچنین مسئولیت اعضای موظف و غیرموظف شرکت ها  مشخص شود و جلسات هیئت مدیره ها به عنوان بالاترین ارکان شرکت ها به صورت مرتب برگزار و و نتایج بموقع برای هلدینگ ارسال شوند. 
او با تاکید بر اصلاح برنامه های راهبردی برای بودجه گفت: با این اصلاح و با سیاست های کلی برنامه بودجه و نکاتی که مدیرعامل شستا در جلسه امروز بیان کردند امیدوارم برنامه و بودجه مناسبی برای سال آینده تدوین شود.
غلامرضا سلیمانی به مدیران عامل شرکت ها پیشنهاد داد تا بازنشستگان متخصص را معرفی کنند تا از توانمندی و تجربه آنها استفاده شود.
او از لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای شرکت ها گفت و از روابط عمومی مجموعه خواست چارچوبی ارائه دهد تا این دستاوردها به مردم معرفی و گامی در جهت بازسازی امید واتحاد در جامعه برداشته شود.