«نود اقتصادی»- شرکت ماموت خودرو، امروز و به دلیل ضعف سامانه ثبت نام، تعداد زیادی از متقاضیان پیش خرید خودروی فولکس واگن را سرکار گذاشت.

گفته می‌شود که با وجود اعلام قبلی برای ثبت نام در روز جاری، اما ضعف سامانه ثبت نام ماموت خودرو سبب شد تا متقاضیان دست از پا درازتر نتوانند ثبت نام کنند.

ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس‌ واگن در ایران به شمار می‌رود و در آگهی فروش شرکت ماموت خودرو، شرایط پیش فروش 2 مدل خودروی فولکس واگن "تیگوان" و همچنین "گلف GTI" با موعد تحویل 60 روزه  اعلام شده است.

برای ثبت نام"فولکس واگن تیگوان"، قیمت علی الحساب 335 میلیون تومانی در نظر گرفته شده که از این مقدار حدود 170 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت از سوی مشتریان دریافت می‌شود. مابقی رقم بعد ازتحویل اتومبیل پرداخت خواهد شد.

علاوه بر این، اتومبیل فولکس واگن گلف GTI در شرایط پیش فروش ماموت خودرو دیده می‌شود که قیمت علی الحساب آن 300 میلیون تومان اعلام شده و در زمان ثبت نام 150 میلیون تومان دریافت میشود که با تحویل اتومبیل بعد از 60 روز به مشتریان، مابقی هزینه خرید این اتومبیل از مشتریان دریافت می‌شود.

ناگفته نماند که رقم مذکور علی الحساب بوده و ممکن است که در زمان تحویل قیمت اتومبیل دچار نوسان شود.

ماموت خودرو اطلاعیه ای نداده که چرا سامانه ثبت نام این شرکت دچار اختلال شده اما به نظر می‌رسد به دلیل افزایش حجم ثبت نام این سامانه از دسترس خارج شده باشد.

دلیل دیگری که بیشتر بین متقاضیان زمزمه شده اینکه شرکت ماموت خودرو به صورت عمدی سامانه را از دسترس خارج کرده است، چرا که قیمت خودروها دائما افزایشی بوده  و واگذاری خودروها فعلا به صرف نیست!