«نود اقتصادی»- مدیرکل فرودگاه مهرآباد تایید کرد که با توجه به مذاکرات انجام شده با او، احتمال دارد که ظرف روزهای آتی به عنوان عضو هیات مدیره و معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب شود.

فرودگاه امام خمینی(ره) ازسال ۹۴ بدین سو، به شرکت شهر فرودگاهی تبدیل شده است.

"علی رستمی" درگفتگو با «نود اقتصادی»، درعین حال یادآور شد که رفتن او به فرودگاه امام خمینی هنوز قطعی نشده و از گزینه جایگزین خود برای مدیرکلی فرودگاه مهرآباد هم ابراز بی اطلاعی کرد.

عباس آخوندی، وزیر راه شهرسازی دیروز، با صدور حکمی "شهرام آدم‌نژاد"را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

شهرام آدم نژاد تا پیش از انتصاب به این سمت، سالها معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده که در کارنامه کاری او منهای هر گونه فعالیت درصنعت حمل و نقل هوایی، سوابقی چون مدیرکل راه و ترابری استان آذربایجان غربی و مدیرکل حمل و نقل و کالا و مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به چشم می خورد.

جالب تراینکه با انتصاب آدم نژاد برای مدیریت عاملی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، این پنجمین مدیرعاملی است که برای  فرودگاه امام خمینی (ره) معرفی می شود.

از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، مرتضی دهقان، مدیرکل اسبق فرودگاه امام خمینی (ره) جای خود را به "سعید چلندری"داده که پس ازآن هم"حمیدرضا سیدی" در اردیبشهت ماه سال 94 به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) منصوب شد.

اما عزل و نصب مدیران کل فرودگاه امام خمینی در همین جا متوقف نشد چرا که "محمود نویدی" جایگزین سیدی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی شد و پس از آن هم با توجه به استعفای "محمود نویدی" در تیرماه سالجاری، "کوروش فتاحی" ازسوی عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی تا انتخاب مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره)،به عنوان سرپرست این شرکت منصوب‌ شد.

حالا با انتصاب شهرام آدم نژاد،مدیر دیروز سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، اوپنجمین مدیر فرودگاه امام خمینی (ره) بوده که در دولت تدبیر و امید منصوب می شود.

باتوجه به بی بدیل بودن ثبت رکوردتغییرمدیران فرودگاه امام خمینی درکل مجموعه دولت، هنوز معلوم نیست که تا پایان دولت تدبیرو امید چند مدیر دیگر به عنوان مدیرفرودگاه امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد!