گروه اقتصادی «نسیم آنلاین»: به نظر می‌رسد در روزهای اخیر به خصوص بعد از پایان انتخابات ریاست جمهوری فشار دستگاه‌های دولتی به رسانه‌های منتقد دولت بیش از پیش شده و تلاش می‌شود تا هر طور شده جلوی انتقادات ریز و درشت رسانه‌ها از دولت یازدهم گرفته شود و مطالبات اقتصادی ملت ایران از طریق رسانه های کشور پیگیری نشود!

چندی پیش احمد پورفلاح مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو اتاق بازرگانی در گفتگو با «نسیم آنلاین» به انتقاد از وضعیت صنایع در کشور پرداخت و صراحتا اعلام کرد که اقتصاد ایران مطلقا از رکود خارج نشده است. این مصاحبه که با بازنشر گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف رو به رو شده بود، مانند دفعات گذشته با واکنش مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مواجه شد.

مسئولان این وزارتخانه در اقدامی ناشیانه و غیرحرفه ای ابتدا با فشار به رسانه‌هایی که این مصاحبه را منتشر و بازنشر کرده بودند، خواستار حذف آن مصاحبه از خروجی آن رسانه‌ها شدند! اما بعد از این که این رسانه‌ها تسلیم فشارهای وزارت صنعت نشدند، این وزارتخانه در یک اقدام عجیب و بی‌سابقه احمد پورفلاح مشاور وزیر صنعت را مجبور کرد که این مصاحبه را از پایه تکذیب کند و مدعی شود که «نسیم آنلاین» این مصاحبه را خودش ساخته است!

اما «نسیم آنلاین» برای روشن شدن حقیقت فایل صوتی مصاحبه احمد پورفلاح مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت را منتشر کرد. پورفلاح روز گذشته در جوابیه ای که وزارت صنعت آن را در سایت رسمی اش منتشر کرده مدعی شده هیچ مصاحبه ای با «نسیم آنلاین» انجام نداده است و تمام حرفهایی که به نقل وی نقل شده است، کذب است. او اصلا مصاحبه ای با «نسیم آنلاین» نداشته است.

جالبتر اینکه روزنامه ایران در گاف عجیب اعلام کرده که مصاحبه پورفلاح با «نسیم آنلاین» همان مصاحبه سه سال پیش با خبرگزاری مهر بوده است!

«نسیم آنلاین» این فایل صوتی را منتشر می‌کند و از آقای مشاور وزیر صنعت سوال می‌کند، آقای پور فلاح! این صدای چه کسی است؟ کدام قسمت حرفهای شما جعلی است؟ اگر این مصاحبه ساختگی است، پس این فایل صوتی مربوط به چه کسی است؟