شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰:۴۴ بعد از ظهر

اخبار تحول در نظام بانکی

مستمری بگیران تأمین اجتماعی برای دریافت تسهیلات بانکی با مشکلی مواجه نیستند

علی اصغر بیات اعلام کرد: تعاملات فی ما بین کانون بازنشستگان و بانک در مرتبه عالی قرار دارد و بانک رفاه در مسیر خدمت رسانی به جامعه بازنشسته از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. این بانک با سرمایه های ارزشمند کارگران شریف و زحمتکش کشور بنیان گرفته و همواره حامی این قشر معظم و مستمری بگیران و بازنشستگان بوده است.

مشارکت بانک ایران زمین در طرح "تا مهر با همدلی" کمیته امداد امام (ره)

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین: در این مراسم که به هدف تامین مالی لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این کمیته برگزار شد، از نخبگان تحت پوشش و خیرین تجلیل و تقدیر شد.

ساعات کاری شعب استانی بانک ایران زمین به جز ۴ استان به روال قبل بازگشت

به گزارش ر وابط عمومی: ساعات کاری شعب استانی بانک ایران زمین که به دلیل کاهش مصرف برق و استفاده بهینه در مصرف انرژی تغییر کرده بود. به منظور حفظ کیفیت ارائه خدمت به مردم و مراجعان، به روال قبل فعالیت آن ها از ساعت 7:30 الی 14:30 بازگشت.

بیشترین وام پرداختی به پایتخت نشینان رسید

بانک مرکزی توضیح داده است که یکی از علل مهم بالا بودن رقم تسهیلات و سپرده‌ها در استان تهران استقرار دفاتر مرکزی بسیاری از شرکت‌ها و موسسه‌های تولیدی سایر استان‌ها در استان تهران بوده وعمده فعالیت‌های بانکی آنها توسط شعب بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری استان تهران انجام می‌شود.

بانکداری دیجیتال امکان رقابت بانکهای کوچک و بزرگ را ممکن می‌کند

وی با تاکید بر رویکرد درآمدهای کارمزدی بانکها گفت: مهمترین رویکرد بانکداری باز ارائه خدمات از طریق شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ها و فین تک ‌ها است که موجب افزایش درآمدهای کارمزدی و بهبود تجربه مشتری در دریافت خدمات و رضایت از پرداخت کارمزد توسط مشتری خواهد شد.

فیلم/ رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی:
دولت در دهه قبل برای صادرات نفت به دشمن التماس می کرد


فیلم/ دبیرکل انجمن مهندسی مالی:
وزارت اقتصاد از وظیفه اقتصادی که بر گردنش نهاده شده غافل است
فیلم/ نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی:
۳۰ درصد تولید برق دنیا از تجدید پذیر است که در ایران این عدد ۱.۳ درصد است
«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد
چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟

پربیننده