جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲:۹ بعد از ظهر

اخبار یاسر رضاخواه

خدمات فنی – مهندسی رایتل در راه زیمبابوه

هیئت بلند پایه‌ای از وزرای ارتباطات و صنعت زیمبابوه و سفیر این کشور در تهران به همراه جمعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل دیدار و گفتگو کردند.

مشترکان رایتل ازاینترنت اشیاء بهره مند می شوند 
تداوم سودآوری وصفر شدن زیان انباشته رایتل 

اصلاح قراردادهای رومینگ ،  تقویت زیرساخت core ،  بومی‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در حوزه بیلینگ و شارژینگ ، توسعه سایت‌های شرکت و تلاش شبانه‌روزی همکاران از جمله عوامل کاهش زیان دهی رایتل در سه سال اخیربه شمارمی آیند .

به مناسبت هفته دولت رونمایی شد:
پروژه توسعه روستایی شبکه ملی USO رایتل با حضور وزیر ارتباطات

مراسم افتتاح پروژه‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت، عصر روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از مدیران شرکت‌های خدمات ارتباطی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در مجمع عمومی رایتل مطرح شد:
تداوم روند سودآوری رایتل

یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در حاشیه ارائه گزارش مالی در مجمع عمومی ‌از تلاش جهت حفظ روند سوددهی این اپراتور خبر داد.

مدیرعامل رایتل خبر داد: 
یکی از پیچیده‌ترین زیرساخت‌های شبکه مخابراتی را بومی‌سازی می‌کنیم

رضاخواه گفت: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های این مجموعه مربوط به طرح ققنوس می‌شود که در سطح بین‌المللی رقیبی ندارد؛ تجهیز شارژینگ و بیلینگ جزو پیچیده‌ترین زیرساخت شبکه‌های ارتباطی موبایل است که در رایتل این راهکار با توان داخلی در حال بومی‌سازی است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند