جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹:۲۳ قبل از ظهر

اخبار محمد حسینی

فیلم/ معاون پارلمانی رئیس جمهور:
وزارت صمت در کمتر از 6 سال هفت وزیر و سرپرست داشته است

حسینی گفت: آیا الان مردم از وضعیت قیمت‌ها راضی هستند؟ وزارت صمت و جهاد کشاورزی هرچه تلاش میکنند اوضاع درست نمیشود، راه حلش تشکیل وزارت بازرگانی است.

فیلم/ معاون پارلمانی رئیس جمهور:
بهترین کار تفکیک وزارتخانه‌های بزرگ است

حسینی گفت: وزیرکار می‌گوید من ۶۰۰ شرکت زیرمجموعه دارم، اگر بخواهم نگاهی به کل این شرکت‌ها بیندازم، وقتم تمام می‌شود و به کارهای دیگر نمیرسم، لذا بهترین کار تفکیک وزارتخانه‌های بزرگ است.

فیلم/معاون پارلمانی رئیس جمهور:
تا دیدند صادرات افزایش پیدا کرده، دست به اغتشاش زدند/ کشوری که امنیت نداشته باشد سرمایه‌گذارها و گردشگرها در آن حضور پیدا نخواهند کرد

سید محمد حسینی بیان کرد: اغتشاشگران می‌گویند ما مخالف اجباری بودن هستیم، پس چرا خودتان با اجبار بازاری‌ها و کامیون‌داران را وادار به اعتصاب می‌کنید؟!

دکتر حسینی در جمع مدیران سازمان اقتصادی کوثر:
بنگاه های اقتصادی رسالت سنگینی برای افزایش تولیدات و امید آفرینی در جامعه بر عهده دارند

دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ میزبان دکتر سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس بود که در این دیدار توانائی‌ها و دستاورد‌های سازمان معرفی و برخی چالش‌ها و موانع بخش تولید و بازرگانی شرکت‌های تابعه نیز بیان شد.

فیلم/معاون پارلمانی رئیس جمهور:
اغتشاشگران با تهدید و ارعاب، کسبه و بازاریان را مجبور به تعطیلی می‌کنند

محمد حسینی با بیان اینکه دولت در زمانی کار خودش را شروع کرد که برخی می‌گفتند نمی‌تواند حقوق ماهیانه کارکنان خود را بپردازد، گفت: اگر اغتشاشگران پایگاه مردمی داشتند با تهدید و ارعاب کسبه را مجبور به تعطیلی نمی‌کردند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند