جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲:۱۲ قبل از ظهر

اخبار احمد رضا ضرابیه

مدیرعامل شرکت بیمه سامان خواستار شد:
تمرکز بیمه گران بر مدیریت ریسک بیمه های سلامت

احمد رضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تمرکز بیمه گران بر موضوع «مدیریت ریسک بیمه های سلامت» را خواستار شد و گفت: با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور و افزایش ضریب خسارت بیمه های درمان، باید درباره شرایط این رشته به صورت جدی تصمیم گیری شود.

مدیرعامل بیمه سامان:
تحول دیجیتال، مسیری برای توسعه صنعت بیمه در داخل و خارج از کشور است

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که «تحول دیجیتال» فقط استفاده از فناوری و صدور آنلاین بیمه نامه نیست، گفت: تحول دیجیتال مسیری برای توسعه صنعت بیمه در داخل از خارج کشور است.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان:
«پلنت» پشتیبان واقعی استارت آپ هاست

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که آینده از آن استارت آپ هاست، ضمن تشریح چگونگی حمایت این شرکت از ایده های نو در صنعت بیمه، گفت: ما برای استارت آپ ها فرش قرمز پهن کرده ایم.

سامان ۱۵ میلیارد تومان سود بین سهامداران خود تقسیم کرد

ضرابیه با بیان این که به جای توسعه پرتفوی خود قصد داریم بازارهای هدف‌مان را تعیین کنیم، درباره ضریب خسارت این شرکت در حوزه‌های مختلف هم اظهار کرد: در بیمه شخص ثالث در سال گذشته ۳۹ درصد ضریب خسارت داشته‌ایم که این رقم در سال ۱۳۹۶ حدود ۴۷ درصد بوده است. همچنین ضریب درمان خسارت در سال گذشته نیز حدود ۸۸ درصد بوده است.

درآمد حق بیمه سامان با رشد 53 درصدی به 10,000 میلیارد ریال رسید

در سال 97 کشور شاهد افزایش هزینه‌های بهداشت و درمان بوده و بیمه سامان توانسته با پرداخت بیش از 2,800 میلیارد ریال خسارت درمان نقش عملی در کاهش هزینه‌های مردم عزیز کشورمان داشته باشد و با مدیریت صحیح پرتفوی ریسک‌های بیمه‌ای، انضباط مالی و سرمایه‌گذاری بهینه، در تأمین منافع سایر ذینفعان شرکت نیز موفق عمل کند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند