پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹:۶ بعد از ظهر

اخبار اصغر فخریه کاشان

خداحافظی دسته جمعی مشاوران آخوندی از وزارت راه و شهرسازی

برکنار از استعفای نفرات قبلی، گفته می‌شود که استعفای سید رضا هاشمی مشاور معماری وشهرسازی وزیرسابق راه وشهرسازی،"اصغر فخریه کاشان" مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی در امور بین‌الملل و حسین عبده تبریزی مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی در امور مدیریت و تامین مالی که همین چند وقت قبل رخ داده ارتباط چندانی با آمدن وزیر جدید راه وشهرسازی نداشته است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
از ایرباس نمی‌توان جریمه گرفت!

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی طرف قرارداد متعهد به تحویل هواپیما به ایران هستند، تصریح کرد که در صورت عدم اجرای تعهد ایرباس بند جریمه لحاظ شده اما درشرایط فعلی بحث عدم تحویل هواپیماها مربوط به بیرون از شرکت ایرباس است.

«نود اقتصادی» بررسی کرد؛ بعد از گذشت 2.5 سال از برجام، فقط چند هواپیمای ملخ دار نصیب ایران شد
بوئینگ بدون پرداخت ریالی جریمه، هیچ هواپیمایی به ایران تحویل نخواهد داد!/ آیا آخوندی و فخریه کاشان نباید برای "سرکارگذاشتن" به ملت ایران پاسخ دهند

اما در این میان اصغر فخریه کاشان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل مدعی شده که وزارت راه و شهرسازی حداکثر استفاده از فرصت پسابرجام را کرده است!

فخریه کاشان، مسئول سابق خرید هواپیماهای پسابرجامی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
اتحادیه اروپا بخواهد، ایرباس هواپیماها را به ایران تحویل می‌دهد

اصغر فخریه کاشان گفت: به هیچ وجه قصد خروج از ایران را ندارم. 10 سال است که من و فرزندانم در هیچ شرکت خصوصی عضو هیات مدیره نیستیم. وی اذعان کرد: هم اکنون مشاور وزرات راه هستم و به صورت نیمه وقت با آنها همکاری دارم

رئیس اسبق سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با «نود اقتصادی»:
فخریه کاشان استعفا داد تا به کسی پاسخگو نباشد

پهلوانی گفت: جزئیات خرید هواپیما در مجموعه هیئت دولت و وزارت راه و شهرسازی کاملا محرمانه است، به گونه‌ای که هیچ کس از زوایای قراردادها خبر ندارد و این نشانه وجود دیدگاهی خاص در خرید هواپیماهای پسا برجامی است.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده