پنج شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱:۴ بعد از ظهر

اخبار بانک سپه

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
معوقات ۹۱ هزار میلیارد تومانی: ۸۳ درصد مربوط به یک بدهکار

بررسی وضعیت تسهیلات غیرجاری بانک سپه نشان می‌دهد تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۱ رقم تسهیلات غیرجاری این بانک به بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

شرایط دریافت وام فوری ۵۰ میلیونی + نرخ سود و اقساط

وام ۵۰ میلیون تومانی که برای تامین مالی افرادی که قصد خرید کالاهای بادوام دارند پیش‌بینی شده که توسط دو بانک عامل به متقاضیان ارائه می‌شود. مشتریان دو بانک ملت و سپه می‌توانند با توجه به شرایطی که برای این تسهیلات پیش‌بینی شده، دو وام فوری ۵۰ میلیون تومانی را از این دو بانک دریافت کنند.

 ۱۶ ماه گذشت/ چرا مجلس نتایج تحقیق‌وتفحص از تخلفات ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولادمبارکه را قرائت نمی‌کند؟

گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه با گذشت ۱۶ ماه از تصویب در مجلس، هنوز از کمیسیون صنابع به هئیت‌رئیسه ارسال نشده و انتظار از رئیس مجلس این است که زمینه قرائت این گزارش در جلسه علنی مجلس را فراهم کند.

آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

معاون بنیاد مسکن با یادآوری اینکه سال گذشته ۷۵ هزار واحد از ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی آغاز شده است، اعلام کرد: امسال نیز تمام تلاش این است که ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی تحت مسئولیت بنیاد آغاز و در عین حال عقب‌ماندگی سال گذشته نیز جبران شود.

«نود اقتصادی» بررسی کرد+نمودار
۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک سپه به دو شرکت دولتی

براساس اطلاعیه بانک سپه، مانده تسهیلات دریافتی دو شرکت دولتی گروه مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام کشور درمجموع ۱۳ هزار و ۹۰۵ میلیارد تومان است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند