به گزارش «نود اقتصادی» غلامرضا زمانیان استاد اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان که نامش در بین امضا کنندگان نامه حمایت از حسن روحانی در اردیبهشت ۹۶ دیده می‌شود، در این خصوص به خبرنگار «نود اقتصادی» گفت: اگر به دو سال قبل برگردم ۱۰۰ درصد دیگر نامه حمایت آمیز از آقای روحانی را امضا نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که "کدام سیاست اقتصادی دولت در دو سال اخیر مورد نقد شما بوده است؟" گفت: به تمام سیاست‌های اقتصادی دولت نقد دارم، باید پرسید به کدام سیاست دولت اکنون نقدی وارد نیست؟ بعد از رفتن آقای سیف تنها نقطه‌ای از سیاست‌های دولت که جای امیدواری دارد سیاست‌هایی است که از سوی آقای همتی اتخاذ شده است و در سیاستهای ارزی ایشان توانسته یک ثبات نسبی برقرار کند. این روزها ما حداقل شاهد هجوم سفته بازان نیستیم و واردکنندگان و صادر کنندگان وضعیت مشخصی دارند.

وی افزود: اما نسبت به سایر سیاستهای اقتصادی چشم انداز روشنی وجود ندارد. به عنوان مثال سیاستهای گمرکی، حوزه اقتصاد کلان، بخش مسکن و در بخشهای دیگر خیلی چشم انداز روشنی وجود ندارد.

استاد اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که "خروج آمریکا از برجام در مشکلات اقتصادی دو سال اخیر بیشتر سهم دارد یا مدیریت اقتصادی دولت؟" گفت: هم تحریمها در مشکلات اقتصادی دو سال اخیر وزن داشتند و هم مدیریت داخلی. این که بگوییم تحریمها هیچ نقشی نداشته به دور از انصاف است و این هم که همه چیز را به گردن ترامپ بیندازیم صحبت منطقی نیست.