به گزارش «نود اقتصادی» امین منصوری استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز که نامش در بین امضا کنندگان نامه حمایت از حسن روحانی دیده می‌شود، در پاسخ به این سوال که اگر به سال 96 برگردید بازهم این نامه را امضا می‌کنید یا خیر به خبرنگار «نود اقتصادی» گفت: حمایتی که آن زمان انجام شد، هم به صورت لحظه‌ای بود، هم به صورت نسبی. ما براساس برنامه‌های آقای روحانی از ایشان حمایت کردیم و هیچ کس هم از آینده خبر ندارد. به خصوص اینکه در این مدت آقای ترامپ هم از برجام خارج شده و تحریم‌های شدیدی را اعمال کرده است.
وی افزود: بعضی از سیاستهای اقتصادی دولت به خصوص در حوزه نرخ ارز نپسندیدم و به نظرم کارشناسی شده نبود. سال 96 که نامه حمایت از آقای روحانی را امضا کردم، احساس کردم که اگر با انتخاب مجدد ایشان ثبات در سیاستها اتفاق بیفتد بیشتر به نفع مردم است.
این اقتصاددان در خصوص تیم اقتصادی دولت عنوان کرد: در میان همکاران اقتصادی آقای روحانی به نظرم آقای همتی خیلی خوب توانسته نرخ ارز را نگه دارد، ولی شالوده سیاستهای اقتصادی دولت را نمی‌پسندم.
منصوری در پاسخ به این سوال که "مدیریت اقتصادی کشور نقش بیشتری در مشکلات اقتصادی دارد و یا خروج آمریکا از برجام؟" گفت: اگر مدیریت اقتصادی کشور در سطح بهتری بود، 50 درصد مشکلات اقتصادی را می‌شد، حل کرد.