رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی درخصوص دریافت خدمات بانکی با مشکلی مواجه نیستیم و برای دریافت تسهیلات، بانک عامل سازمان نهایت همکاری را دارد.

علی اصغر بیات در ایام مصادف با تأسیس بانک رفاه و همچنین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اعلام کرد: تعاملات فی ما بین کانون بازنشستگان و بانک در مرتبه عالی قرار دارد و بانک رفاه در مسیر خدمت رسانی به جامعه بازنشسته از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. این بانک با سرمایه های ارزشمند کارگران شریف و زحمتکش کشور بنیان گرفته و همواره حامی این قشر معظم و مستمری بگیران و بازنشستگان بوده است.

وی از تلاش و اهتمام مدیران عالی بانک جهت فراهم ساختن شرایط مطلوب و با کیفیت برای عموم بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: کارکنان بانک رفاه در مسیر فراهم سازی و تسهیل خدمات برای اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و تا کنون با ارائه طرح‌های مختلف خدماتی و اجتماعی رضایتمندی بازنشستگان را فراهم ساخته‌اند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطلب که اعضای این کانون همواره قدردان خدمات بانک رفاه هستند خاطرنشان ساخت: خوشبختانه اهتمام ورزی به ارتباط دو سویه و اثربخش بین بانک و کانون به گونه‌ای ملموس نمایان است. این بانک طی سال های اخیر با اصلاح ساختار مالی خود و نیز تلاش در خصوص کاهش مطالبات، تلاش کرده که از سرمایه های ارزشمند کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی حفاظت و حراست کند.

بیات شفافیت عملکرد بانک عامل تأمین اجتماعی را ناشی از اهتمام ویژه مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و سایر مدیران بانک جهت حفظ و ارتقای تعاملات مثبت با ذی نفعان دانست و گفت: مدیران عالی این بانک با اقدامات اثربخش خود در زمینه شفافیت عملکرد نشان دادند که حافظ منافع سهامداران، که همانا جامعه معظم کارگری است، هستند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: مدیریت و کنترل هزینه ها در بانک رفاه و نیز تلاش برای سودآوری این بانک از طریق صحیح در نظام بانکی نشان می دهد که حرکت بانک در مسیر درست و منطقی خود است.

بیات با اشاره به برخی خدمات تسهیلاتی که بانک رفاه به بازنشستگان و اعضای کانون ارائه می‌دهد خاطر نشان ساخت: اعضای کانون تاکنون خدمات مختلف اعتباری در قالب طرح هایی نظیر کرامت و نیز پرداخت تسهیلات متنوع دوره ای را از بانک دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون درخصوص دریافت خدمات بانکی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و برای دریافت تسهیلات، بانک رفاه نهایت همکاری و همراهی را با اعضای کانون ابراز می‌دارد.

رئیس این کانون افزود: رفاه حال بازنشستگان از جمله پرداخت به موقع حقوق آنها با توجه به تحریم های ظالمانه کشور توسط دشمنان نظام، شرایط سخت اقتصادی کشور و دولت و نیز مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت، از جمله دغدغه های همیشگی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی و بانک عامل است.