«نود اقتصادی»:سازمان مدیریت صنعتی باهدف شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار کشور، ارائه تصویری روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور و علمی‌تر نمودن فضای تصمیم‌گیری مدیران، "رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران" را برای بیست و یکمین سال متوالی آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در بیست و یکمین همایش معرفی صد شرکت برتر کشور، بیمه پارسیان به عنوان بزرگترین شرکت بیمه صد در صد خصوصی کشور با 6 رتبه صعود رتبه 56 را از آن خود کرد.

دراین همایش که روز دوشنبه 8 بهمن ماه با حضور جمع کثیری از مسئولین کشوری و مدیران ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی کشور در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شدبر اساس استانداردهای در نظر گرفته شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی از جمله رشد فروش، اعتبار در صنعت، اطلاعات مالی، بهره وری، عملکرد و سایر شاخص های مربوطه بازهم بیمه پارسیان در لیست یکصد شرکت برتر ایران جای گرفت.

حضور مجدد در میان یکصد شرکت برتر کشور نشان از رشد روزافزون و اعتبار یک شرکت بیمه دارد که بیمه پارسیان همواره نشان داده از قابلیت ها و توانمندی های زیادی در تمام زمینه‌ها برخوردار است.